Slim-Jeans.ro este un site care promoveaza blugii modelatori SlimJeans. Blugii SlimJeans au fost conceputi asociind doua noi tehnologii 3D si un material textil evolutiv, de aceea pot remodela partea de jos a corpului, fara sa stranga.

Pe scurt, principalele avantaje ale promovarii site-ului www.slim-jeans.ro sunt: comision fix de 3.6 euro indiferent de valoarea comenzii (intre 129 si 199 lei); 95% comenzi finalizate online; risc) pentru client care poate returna produsul (daca este nemultumit).

Pentru o mai buna intelegere a ceea ce inseamna promovarea, iata mai jos, pe larg, cateva specificatii care il transforma intr-un produs premium, unic pe piata romaneasca:

- comisionul acordat afiliatilor Piata Digitala este de 3.6 euro/lead indiferent de valoarea comenzii (cea mai mica valoare poate fi de 129 lei cu tot cu TVA);

- este un produs dedicat barbatilor care sufera din cauza durerilor articulare;

- beneficiaza de campanii de presa menite sa asigure produsului o expunere mai mare care va crea incredere si va fi determinanta pentru client;

- este vorba de un produs ce foloseste o tehnoloie inovatoare: Redutech 3D;

- produsul este de 2 ori mai ieftin decat la TV;

- site realizat profesionist, cu continut pertinent, convingator si navigare usoara, adaptat atat vizitatorilor obisnuiti cu tehnologia moderna, cat si celor mai putin avizati;

- clientul are posibilitatea de a opta pentru varianta de produs care i se potriveste mai bine, deci nu este conditionat de un pret fix, astfel ca, in functie de nevoi, o persoana poate comanda 1 set, 2  seturi de blugi push-up Slim Jeans, dar care ofera afiliatilor acelasi comision de 3.6 euro;

- risc 0 (zero) pentru clienti, deoarece pot returna produsul daca nu sunt multumiti de acesta;

- procentul de comenzi finalizate online este de 95% (restul de 5% provenind din comenzi plasate telefonic in urma unui apel pentru a obtine informatii suplimentare, deci care oricum nu s-ar finaliza online).

Categorie – Fashion.

Tip campanie – CPA.

Comision – 3.6 euro.

Recurenta – 3 luni.

Target – femei cu varsta cuprinsa intre 16 si 55 de ani, in special din mediul urban, care au probleme cu greutatea.