Cu un nivel al preturilor la apartamente cu 40% fata de perioada de boom, 2014 este un an excelent pentru o tranzactie imobiliara: creditele s-au ieftinit iar preturile locuintelor au urmat trendul de scadere usoara. In plus, institutiile finantatoare si-au imbunatatit ofertele de creditare in ultimele luni, dobanzile la creditele ipotecare au scazut considerabil, iar Banca Nationala a luat mai multe decizii menite sa incurajeze creditarea.

Mai mult decat atat, OTP Bank vine cu un pachet competitiv pe piata creditelor de locuinta si se bucura de un grad ridicat de incredere din partea consumatorilor.

Afiliatii care aleg sa promoveze aceasta campanie sunt avantajati de perioada favorabila in care Creditul pentru Locuinta este din nou la mare cautare, iar lead-urile generate pot fi in orice localitate din Romania.

Categorie – Asigurari.

Tip campanie – CPL.

Comision – 2.64 euro.

Recurenta – 1 luna.

Target – persoanele care vor sa isi cumpere o locuinta.