Marketing bazat pe performanta
Asigurare Facultativa de Locuinta Generali
Asigurarile de locuinta sunt un segment profitabil si o ocazie de a genera comisioane usor, datorita cresterii cererii pe acest segment si a bunei reputatii pe care Generali o are pe piata din Romania.
Este important de stiut faptul ca segmentul politelor facultative reprezinta peste 90% din piata asigurarilor de locuinte. Asadar, este o campanie care trebuie incercata.
IMPORTANT: Afiliatii care genereaza mai mult de 10 lead-uri lunar sunt premiati cu o valoare a comisionului de 3.3 euro in loc de 2.8 euro.
Valoare lead:
- 2.8 euro pentru afiliatii care genereaza sub 10 lead-uri pe luna
- 3.3 euro pentru afiliatii care genereaza mai mult de 10 lead-uri pe luna
Lead valid:
Persoana interesata de asigurare facultativa de locuinta, cu informatii valide: nume, telefon, e-mail. Lead-ul trebuie sa poata fi contactat telefonic (numar alocat).
Categorie – Asigurari.
Tip campanie – CPL.
Comision afiliati cu mai putin de 10 lead-uri/luna – 2.8 euro.
Comision afiliati cu mai mult de 10 lead-uri/luna– 3.3 euro.
Recurenta – 1 luna.
Target – persoanele care au domiciliul in Bucuresti si Ilfov care vor sa incheie o asigurare facultativa pentru locuinta.
Important – aceasta campanie se opreste automat dupa atingerea limitei de 50 leaduri.
Acest articol a fost postat de admin pe data de 23 iunie 2014 la 15:31, si se gaseste in Campaniile Piata Digitala. Urmariti raspunsurile la acest post prin RSS 2.0. Puteti lasa un raspuns sau trackback de pe site-ul tau. |