Asigurarile de locuinta sunt un segment profitabil si o ocazie de a genera comisioane usor, datorita cresterii cererii pe acest segment si a bunei reputatii pe care Generali o are pe piata din Romania.

Este important de stiut faptul ca segmentul politelor facultative reprezinta peste 90% din piata asigurarilor de locuinte. Asadar, este o campanie care trebuie incercata.

IMPORTANT: Afiliatii care genereaza mai mult de 10 lead-uri lunar sunt premiati cu o valoare a comisionului de 3.3 euro in loc de 2.8 euro.

Valoare lead:

  • 2.8 euro pentru afiliatii care genereaza sub 10 lead-uri pe luna
  • 3.3 euro pentru afiliatii care genereaza mai mult de 10 lead-uri pe luna

Lead valid:

Persoana interesata de asigurare facultativa de locuinta, cu informatii valide: nume, telefon, e-mail. Lead-ul trebuie sa poata fi contactat telefonic (numar alocat).

Categorie – Asigurari.

Tip campanie – CPL.

Comision afiliati cu mai putin de 10 lead-uri/luna – 2.8 euro.

Comision afiliati cu mai mult de 10 lead-uri/luna– 3.3 euro.

Recurenta – 1 luna.

Target – persoanele care au domiciliul in Bucuresti si Ilfov care vor sa incheie o asigurare facultativa pentru locuinta.

Important – aceasta campanie se opreste automat dupa atingerea limitei de 50 leaduri.