Prezent de 10 ani pe piata locala, CardAvantaj ramane cel mai popular card de cumparaturi in randul romanilor. Produsul isi datoreaza reputatia unei oferte pentru plata in rate a cumparaturilor care este la indemana si de incredere, avand si o larga adresabilitate. CardAvantaj este, de asemenea, recunoscut pentru capacitatea de a veni cu beneficii inovatoare (bonus pentru tranzactii, plata contactless, plata in rate a cumparaturilor efectuate in afara tarii sau chiar online, etc.), fiecare o premiera pentru piata de profil la momentul lansarii.

De ce sa promovezi CardAvantaj? Iata mai jos cateva dintre beneficiile pe care le oferim clientilor:

- avem o retea de aproximativ 10.000 de magazine partenere,

- dezvoltam continuu campanii derulate impreuna cu partenerii nostri, prin care oferim un set de beneficii de fidelitate (cum ar fi rate aditionale sau reduceri),

- posesorul de card beneficiaza de pana la 24 rate fara dobanda,

- se acorda bonus la orice tranzactie,

- 0 lei taxa de emitere.

Oferta de comisionare pentru cei care doresc sa promoveze CardAvantaj prin sistemul Piata Digitala este construita pe principiul pay per sale, astfel ca oferim un comision de 60 lei (13.50 euro) pentru fiecare card cu limita setata realizat in urma colectarii lead-urilor prin intermediul platformei Piata Digitala.

Prin card cu limita setata se intelege cardul care se afla in posesia Detinatorului de card si a carei limita de credit a fost aprobata de catre Departamentul de Analiza a Bancii pe perioada desfasurarii prezentei Campanii de promovare.

Categorie – Comert Electronic.

Tip campanie – CPS.

Comision – 13.50 euro.

Recurenta – 1 luna.

Target – persoanele care vor sa achizitioneze un card pentru cumparaturi online sau offline.