Marketing bazat pe performanta
DAL Travel
Fondata in anul 2000, DAL TRAVEL este agentia touroperatoare recunoscuta la nivel national pentru complexitatea circuitelor exotice si calitatea variatei game de servicii turistice, pentru profesionalismul departamentelor de ticketing si organizare de evenimente. Atat pe segmentul de leisure, cat si pe cel de corporate, DAL TRAVEL pune la dispozitia clientilor sai resursele si experienta de 13 ani pe piata serviciilor turistice.
Circuitele create si organizate de DAL TRAVEL dezvaluie calatorilor cultura profunda, autentica a tarilor vizitate, dincolo de suprafata rezervata, de obicei, turistilor. DAL Travel este recunoscut pe piata turistica din Romania pentru originalitatea programelor turistice si colaborarile cu ghizi informati si experimentati.
Produse oferite de companie: circuite exotice, circuite in Europa, city break, croaziere, vacante seniori etc.
Campanie: campania de marketing afiliat consta in promovarea unor servicii turistice variate – circuite in tari exotice, city break-uri, sejururi etc.
Fiind o campanie de tip Cost per Lead, scopul campaniei este de a genera urmatoarea actiune: completarea formularului Rezervare oferta” existent la fiecare pachet turistic de pe siteul www.daltravel.ro si trimiterea acestuia prin apasarea butonului „Rezerva online”.
Comisionul acordat afiliatilor ca urmare a efectuarii unei actiuni de acest tip este de 2.47 euro ( adica 11 lei).
Pentru mai multe informatii, sunati la 021.319.70.62 sau scrieti-ne la adresa roxana.milom@daltravel.ro.
Obiectiv: generarea de lead-uri
Categorie – Turism/Hoteluri.
Tip campanie – CPL.
Comision – 2.47 euro (11 lei).
Recurenta – 1 luna.
Target – persoanele interesate de calatorii.
Acest articol a fost postat de admin pe data de 25 noiembrie 2013 la 11:42, si se gaseste in Afiliati, Campanii Active, Campaniile Piata Digitala. Urmariti raspunsurile la acest post prin RSS 2.0. Puteti lasa un raspuns sau trackback de pe site-ul tau. |