Epilare-Totala.com este un site care promoveaza un produs destinat indepartarii parului nedorit, cunoscut sub numele de Derma Depil. Acesta este prezentat sub forma de crema, fiind un complex format din crema depilatoare si crema anti-crestere. Derma Depil este, probabil, cea mai delicata formula de indepartare a parului nedorit, respecand intr-atat sensibilitatea pielii, incat se poate aplica atat pe zonele intime, cat si pe fata!

Pe scurt, principalele avantaje ale promovarii site-ului www.epilare-totala.com sunt: comision fix de 3.6 euro indiferent de valoarea comenzii (intre 99 si 179 lei); 95% comenzi finalizate online; risc 0 pentru client care poate returna produsul (daca este nemultumit).

Pentru o mai buna intelegere a ceea ce inseamna promovarea, iata mai jos, pe larg, cateva specificatii care il transforma intr-un produs premium, unic pe piata romaneasca:

- comisionul acordat afiliatilor Piata Digitala este de 3.6 euro, indiferent de valoarea comenzii (cea mai mica valoare poate fi de 99 lei cu tot cu TVA);

-  este un produs de interes larg in principal in randul femeilor;

- beneficiaza de campanii de presa menite sa asigure produsului o expunere mai mare care va crea incredere si va fi determinanta pentru client;

- produs inovator, cu actiune delicata, putand fi utilizat pe orice zona a corpului;

- site realizat profesionist, cu continut pertinent, convingator si navigare usoara, adaptat atat vizitatorilor obisnuiti cu tehnologia moderna, cat si celor mai putin avizati;

- clientul are posibilitatea de a opta pentru ce cura i se potriveste mai bine, in functie de nr. de kg pe care vrea sa le dea jos, sau de buget, deci nu este conditionat de un pret fix; astfel ca pentru cei nehotarati sau neincrezatori exista varianta de 1 tup crema Reactin, cu un cost mai mic, dar care ofera afiliatului acelasi comision de 3.6 euro;

-  risc 0 (zero) pentru clienti, deoarece pot returna produsul daca nu au rezultate;

- procentul de comenzi finalizate online este de 95% (restul de 5% provenind din comenzi plasate telefonic, in urma unui apel pentru a obtine informatii suplimentare, deci care oricum nu s-ar finaliza online).

Categorie – Cosmetice/Feminin.

Tip campanie – CPA.

Comision – 3.6 euro.

Recurenta – 3 luni.

Target – femeile cu varsta cuprinsa intre 18 si 55 de ani, cu venituri medii spre mari.