Marketing bazat pe performanta
Ecuatia Slabitului
Ecuatia Slabitului (www.slabesterapid.org/ecuatia-slabitului.html) este un produs de slabit care nu se bazeaza pe pastile sau diete si nici chiar pe exercitii fizice. Riscul este 0 pentru clienti, deoarece ei pot renunta la produs in termen de 60 de zile daca nu sunt multumiti si primesc banii inapoi.
Mai jos poti vedea cateva specificatii pentru a intelege mai bine avantajele promvarii produsului Ecuatia Slabitului:
- comisionul acordat afiliatilor este de 12 euro/vanzare;
- produsul este mai ieftin in comparatie cu alternativele de slabit existente pe piata; in plus, cu acest produs slabirea este permanenta si iti vei mentine greutatea si dupa 10 ani;
- Ecuatia Slabitului se adreseaza publicului larg si poate fi folosit de toate categoriile de varsta (chiar si copii sau oameni in varsta!);
- este un produs unic pe piata romaneasca, pentru ca este vorba despre schimbarea stilului de viata si nu doar o rezolvare de scurta durata la o problema care se construieste toata viata;
- experienta de plata este constituita dintr-un singur pas;
- site-ul este adaptat atat vizitatorilor obisnuiti cu tehnologia moderna, cat si celor mai putin avizati.
Categorie – Dieta/Produse Naturiste.
Tip campanie – CPA.
Comision afiliati – 12 euro.
Recurenta – 3 luni.
Target – persoanele care vor sa aiba un stil de viata sanatos.
Acest articol a fost postat de admin pe data de 30 aprilie 2013 la 14:39, si se gaseste in Campaniile Piata Digitala. Urmariti raspunsurile la acest post prin RSS 2.0. Puteti lasa un raspuns sau trackback de pe site-ul tau. |