Marketing bazat pe performanta
Stylicious
Stylicious.ro este un magazin de fashion online care prezinta si comercializeaza branduri de renume international, cum ar fi Calvin Klein, Guess, Emanuel Ungaro, Diesel, Miss Sixty, Cavalli, Ferre si multe altele mai mult sau mai putin cunoscute publicului roman.
Toate produsele sunt 100% originale, noi, achizitionate din Italia si Germania, apartin colectiilor actuale de imbracaminte ale caselor de moda sau sezoane anterioare si beneficiaza de reduceri substantiale fata de preturile de retail recomandate, de pana la 89%.
Articolele se adreseaza targetului feminin, dar si masculin si constau in imbracaminte basic, casual, smart casual si eleganta, incaltaminte si accesorii.
Categorie – Fashion.
Tip campanie – CPS.
Comision – 5%.
Recurenta – 3 luni.
Target – clientii acestui magazin sunt persoane de sex feminin si masculin (pondere aprox. 50/50), cu varsta de peste 13 ani, cu un procent destul de mare a clientilor din provincie.
Acest articol a fost postat de admin pe data de 15 mai 2012 la 14:47, si se gaseste in Campanii Active, Campaniile Piata Digitala. Urmariti raspunsurile la acest post prin RSS 2.0. Puteti lasa un raspuns sau trackback de pe site-ul tau. |