Marketing bazat pe performanta
Ready to Wear
Magazinul online Readytowear.ro a fost creat datorita raspandirii tot mai alarmante a persoanelor care, din dorinta de afirmare sau din dorinta de a fi mai la moda – fara a dispune insa de suficienti bani pentru a cumpara produsele originale – au inceput sa poarte tot felul de articole vestimentare contrafacute, cu sigla diverselor branduri la vedere (probabil in speranta crearii unei iluzii al bogatiei).
Asadar, Readytowear doreste sa fie o alternativa. Un magazin care iti ofera articole originale, la preturi acceptabile.
Categorie – Fashion.
Tip campanie – CPS.
Comision – 9%.
Recurenta – 3 luni.
Target – femei si barbati cu varsta cuprinsa intre 16-45 ani, cu venituri medii spre mari, in special din zona urbana.
Acest articol a fost postat de admin pe data de 15 noiembrie 2011 la 13:27, si se gaseste in Campaniile Piata Digitala. Urmariti raspunsurile la acest post prin RSS 2.0. Puteti lasa un raspuns sau trackback de pe site-ul tau. |
acum 9 ani
Comanda mea facuta pe 30.11.2013 este si azi 16.12.2013 in stadiul Trimisa la furnizor, inca o astept si sper ca pana in 2015 sa vina…..
acum 9 ani
Advertiserul ReadyToWear a fost contactat si ne-a asigurat ca nu este vorba de o inselatorie, ci de faptul ca a existat o problema cu transportul produselor comandate de catre furnizor (problema provenind de la furnizorul advertiserului). De asemenea, am primit asigurari ca acel colet va ajunge la dumneavoastra, insa momentul livrarii acestuia depinde, din pacate, de furnizorul celor de la ReadyToWear.
Mentionam ca este vorba de un advertiser cu care colaboram de mult timp si cu care nu am avut pana acum nici un fel de probleme. Totusi, daca observati si alte nereguli, la oricare dintre advertiserii nostri, va rugam sa ne contactati de urgenta.
Echipa Piata Digitala