Marketing bazat pe performanta
Promo Romania
Promo Romania ofera vizitatorilor sai, in fiecare zi, posibilitatea de a gasi vacante, concedii sau sejururi in diferite localitati ale tarii, la preturi cu discount-uri cuprinse intre 30% – 70%.
Afiliatii care aleg sa promoveze acest Advertiser vor fi rasplatiti dupa 3 planuri tarifare:
- comision 30% din valoarea tranzactiei (a voucherului), daca vizitatorul cumpara in termen de maxim 30 zile,
- comision 20% din valoarea tranzactiei (a voucherului), daca vizitatorul cumpara in termen de maxim 3 luni,
- comision 15% din valoarea tranzactiei (a voucherului), daca vizitatorul cumpara in termen de maxim 6 luni.
Categorie – Turism/Hoteluri.
Tip campanie – CPS.
Comision – 30%.
Recurenta – 3 luni.
Target – vizitatorii celor de la Promo Romania nu au limita de varsta sau altele, cumparatorii sunt insa persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 50 ani, cu o usoara pondere mai mare a persoanelor de sex feminin.
Acest articol a fost postat de admin pe data de 7 septembrie 2011 la 15:07, si se gaseste in Campaniile Piata Digitala. Urmariti raspunsurile la acest post prin RSS 2.0. Puteti lasa un raspuns sau trackback de pe site-ul tau. |