Marketing bazat pe performanta
Beauty Stores
Beauty Stores ofera o gama larga de produse cosmetice de calitate, care nu contin materii sensibilizante.
Pentru fiecare din produsele Cosmedic si Petra sunt folosite substante active naturale, urmand experienta de decenii in dezvoltare si cercetare a firmelor internationale. Produsele contin una sau mai multe extracte de plante medicinale prezente in cantitate mai mare, astfel crescand eficacitatea produselor.
Beautystores se concentreaza asupra fidelizarii tuturor clientilor prin oferirea numeroaselor oferte de sezon si reduceri substantiale.
Categorie – Cosmetice/Feminin.
Tip campanie – CPS.
Comision – 8%.
Recurenta – 3 luni.
Target – femei si barbati preocupati de sanatate si de aspect, in special din zona urbana, cu venituri medii spre mari.
Acest articol a fost postat de Kati pe data de 1 iulie 2010 la 12:52, si se gaseste in Campanii Active, Campaniile Piata Digitala. Urmariti raspunsurile la acest post prin RSS 2.0. Puteti lasa un raspuns sau trackback de pe site-ul tau. |