Marketing bazat pe performanta
Accesorii Vin
Accesorii Vin este un magazin online axat pe vanzarea produselor si accesoriilor necesare analizei, pastrarii,imbutelierii, servirii si pastrarii vinurilor. Acest magazin online si-a inceput activitatea in anul 2007 lansat de SC Btc Glass Design Srl, prezentand spre vanzare numai seturi de accesorii vin, cutii de vin cu accesorii si cutii simple de lemn pentru una sau doua sticle de vin.
Gama de produse oferite vanzarii a crescut continuu, ajungand in prezent ca cifra de afaceri sa fie de aproximativ 8.000 euro lunar, din care aprox. 75% se realizeaza online. Traficul a ajuns in prezent la aproximativ 50 de vizitatori zilnic, iar volumul de comenzi saptamanal de aproximativ 1000 euro.
Produsele se adreseaza tuturor categoriilor sociale incepand cu varsta de 18 ani interesate de cunoasterea si servirea vinului, cu preponderenta celor din mediul urban unde gradul de cultura pentru servirea vinului este mai mare decat in mediul rural.
Valoarea unei comenzi medii este de 150-200 lei , majoritatea produselor fiind in stoc pentru a asigura o livrare rapida, politica firmei noastre fiind ca pentru comenzile venite pana la ora 13 a fiecarei zile, comanda sa fie livrata in aceeasi zi cu ajungerea la client in ziua urmatoare.
Categorie – Diverse.
Tip campanie – CPS.
Comision – 7%.
Recurenta – 3 luni.
Target – clientii Accesorii Vin folosesc internetul, fiind interesati de noutatile si stirile care apar in sectorul de activitate descris mai sus.
Acest articol a fost postat de Kati pe data de 1 iulie 2010 la 12:52, si se gaseste in Campaniile Piata Digitala. Urmariti raspunsurile la acest post prin RSS 2.0. Puteti lasa un raspuns sau trackback de pe site-ul tau. |